Administratiekantoor Zeeland
Fixed by Mariel
Ik ben Mariëlla en ik ben 34 jaar. Samen met mijn partner en twee kinderen woon ik in Goes. Eind 2020 heb ik besloten dat ik een eigen onderneming wilde starten. Na enige tijd brainstormen over wat ik precies aan wilde gaan bieden, gaven naasten me de suggestie om een VA-opleiding te volgen en een administratiekantoor in Zeeland te openen. Ik heb hiervoor eerst 12 jaar ervaring opgedaan in loondienst. Daarnaast heb ik ook ervaring met verschillende ICT-programma’s. Dankzij de ervaring die ik heb opgedaan tijdens mijn loopbaan ben ik goed in staat om alle administratieve taken te verzorgen voor uw bedrijf.
Wat kan ik allemaal voor u betekenen met mijn administratiekantoor in Zeeland?
Bij mijn administratiekantoor in Zeeland bent u aan het juiste adres als u graag uw administratieve werkzaamheden zou willen uitbesteden. Ik zorg ervoor dat u als ondernemer helemaal niet meer met randzaken bezig hoeft te zijn. Zo kan ik om te beginnen alle algemene administratieve werkzaamheden voor u oppakken. Denkt u bijvoorbeeld aan het beantwoorden van de telefoon, het beheren van mailaccounts en het bestellen van kantoorartikelen. Ook kan ik uw agenda beheren en uitjes organiseren voor het bedrijf. Ik help u om processen te stroomlijnen en denk graag met u mee.
Kunt u zich voorstellen dat u helemaal geen omkijken meer heeft naar uw mail en zelfs niet de telefoon hoeft te beantwoorden? Zo raakt u nooit meer afgeleid door een telefoontje dat achteraf helemaal niet zo belangrijk blijkt te zijn. Met mijn administratiekantoor in Zeeland zorg ik ervoor dat u zich op het ondernemen kunt focussen.
Ik kan ook het klantcontact verzorgen
Indien gewenst kan ik u ook informatie verstrekken over nieuwe klanten. Net als dat ik ook leads kan opvolgen. Daarnaast kan ik het contact met bestaande klanten voor u onderhouden. Zo kan ik bijvoorbeeld uw mails beantwoorden en eventuele klachten van klanten behandelen. U heeft hierdoor meer tijd om na te denken over de koers van uw bedrijf en voor het uitwerken van ideeën. Dat is immers waar u goed in bent.
Een administratiekantoor in Zeeland voor een scherpe prijs!
Wilt u graag een administratiekantoor in Zeeland inhuren, zonder dat u hiervoor te veel betaalt? Dan ga ik graag voor u aan de slag met mijn administratiekantoor in Goes. Ik kan al uw administratieve taken bij u uit handen nemen.
Bent u benieuwd naar wat ik allemaal voor u kan betekenen? Neemt u dan contact op voor een vrijblijvend gesprek. Ik maak graag kennis met u en uw bedrijf.